خبرهای داغ:
فرمانده حوزه حضرت زهرا(س) شهرستان کبودراهنگ خبر داد

اجرای  طرح «ضیافت نور با شهدا» در کبودراهنگ

کبودراهنگ-فرمانده حوزه حضرت زهرا(س) شهرستان کبودراهنگ از برگزاری  طرح «ضیافت نور با شهدا» در پایگاه‌های حوزه حضرت زهرا(س) کبودراهنگ خبر داد.
کد خبر: ۹۳۳۹۷۰۶
|
۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۸

اجرای  طرح «ضیافت نور با شهدا» در کبودراهنگسیده سمیه جعفری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در کبودراهنگ اظهار کرد: جلسات جزء‌خوانی قرآن کریم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در سطح حوزه و  پایگاه‌های بسیج با عنوان طرح «ضیافت نور با شهدا» در ایام ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود.

وی افزود: به  مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان و سفارش و تأکید تلاوت کلام الله مجید در احادیث و روایات، جلسات جزء خوانی قرآن کریم با همکاری بسیج و دیگر نهادهای فرهنگی در مساجد و تکایا نیز برگزار می‌شود.

فرمانده حوزه حضرت زهرا(س) شهرستان کبودراهنگ  افزود: این  مراسم معنوی حتی در روزهای سخت کرونایی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی  با حضور بانوان بسیجی  به‌صورت همه روزه برگزار می‌شود و شرکت‌کنندگان با نیت تعجیل در فرج امام زمان(عج) و برآورده شدن حاجات، و نیابت از شهدا به قرائت یک جزء از آیات روح‌بخش کلام ا... مجید می‌پردازند.

وی با بیان اینکه این محفل نورانی تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد، گفت: این جلسات جزء‌خوانی با همکاری ائمه جماعات، بانوان روزه‌دار، فعالان قرآنی و هیئت‌امنای مساجد برگزار می‌شود و هدف از برپایی آن علاوه بر بهره‌مندی از برکات تلاوت قرآن کریم، ترویج و توسعه فرهنگ قرآنی در سطح جامعه و حضور جوانان در این مراسمات معنوی و مذهبی است.

جعفری تصریح کرد: قرآن کریم نسخه شفابخش برای بشریت است و انس و عمل به آموزه‌های قرآن، انسان را به سعادت دنیوی و اخروی می‌رساند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار